vrijdag 17 maart 2017

Hoe richt ik mijn woonkamer in

De leukste design hoesjes met de gaafste prints vind je in ons grote assortiment. GSMpunt zorgt voor een snelle levering en goede service. U betaalt geen verzendkosten.


Vind hier alle deals in National! Bestel woonkamerinrichtingen online.

Alles voor uw woonkamer bij OTTO! Maak het jezelf gemakkelijk en shop ontspannen bij OTTO. Hier vind je wat jij zoekt! De woonkamer is de plek bij uitstek om heerlijk te ontspannen. Tips voor een praktische indeling, kleuradvies, inspiratie voor een nieuwe zetel en zoveel meer ideeën voor het inrichten van je woonkamer vind je hier.


Heb je toch veel spullen die je graag in de woonkamer wilt hebben? Dan adviseren wij je om het te groeperen. Ze in plaats van alles door de gehele woonkamer , de spullen op één plek bij elkaar.

Dit voorbeeld geeft goed weer hoe je een wand vol lijsten, kunst, verlichting en foto’s kunt creëren zonder dat het te druk wordt. Aangezien smaak en ieder interieur in huis verschilt is het niet altijd makkelijk om hier antwoord op te geven. Toch zijn er een aantal tips die voor de meeste huizen en woonkamer van toepassing kunnen zijn – bekijk onze tips om je huis een metamorfose te geven. Op deze manier heb je snel een overzicht over of de meubels qua afmetingen passen en hoe je ze het beste kunt indelen. Over de juiste verlichting in de woonkamer moet zeker goed na worden gedacht.


Een woonkamer waar te weinig daglicht binnenkomt oogt al gauw donker zonder dat hiervoor in de plaats de juist verlichting wordt gebruikt. Welk meubilair moet je kiezen, en hoe zorg je voor een mooie balans tussen de hoeveelheid spullen en de ruimte die je wilt ervaren? Ongeacht hoe leuk je de kamer decoreert en versiert, als de kalk van je plafond valt en er gaten in de muur zitten krijg je het nooit écht gezellig. Maak dus het plafond netjes en behang of schilder je muren. Daar kunt u weliswaar wat ideeën opdoen, maar uiteindelijk moet u zelf de goede keuzes maken.


En dat is soms toch wel lastig. Bij bovenstaande woonkamer kunnen houten schermen verschoven worden naargelang de voorkeur. In heel wat woonkamers wordt een plaatsje voorzien om te eten. De inrichting vormt de kern van elk huis.


Hoe richt ik mijn huis sfeervol in? Ook al woon je in een prachtig mooi huis, zonder de juiste, persoonlijke inrichting zal het huis nooit als “eigen” en “sfeervol” aanvoelen. Een plek om te ontspannen, tv te kijken, lezen of lekker bankhangen.

Maar hoe doe je dat nou, je woonkamer duurzaam inrichten? Met een overkill aan (web)shops en gigantische woonmalls kan ik me voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Mijn naam is Sarah Visser, ik jaar en interieurstyliste. Ik zat namelijk vol wooninspiratie die ik graag met anderen wilde delen. Samen met mijn redactieteam schrijf ik dagelijks over de leukste woontrends en interieurontwikkelingen.


Bekijk de onderstaande artikelen voor tips over hoe richt ik mijn woonkamer in en laat je inspireren om je leven mooier te maken! Feng shui in je woonkamer - simpele tips Meer Feng Shui in je woonkamer brengen In de woonkamer ontvang je je vrienden, gasten en familie. Bovendien is het ook een belangrijk onderdeel van het gezinsleven. Echter wanneer ik als interieurontwerper en stylist aan het werk ben kom ik ook maar al te vaak mensen tegen met juist een hele grote woonruimte, en dan vooral en grote woonkamer.


In tegenstelling tot wat veel mensen denken is een grote woonkamer vaak nog lastiger in te richten als een kleine woonkamer. Het is niet onverstandig om met je partner een aantal steekwoorden over de inrichting van je woonkamer vooraf op papier te zetten. In dit artikel lees je alles over woonkamer inrichten voorbeelden en tips.


In deze video serie beantwoord ik vragen van jullie! Heb ik je geïnspireerd tot aanpassing van je kamer dan hoor ik het graag! Lees ook mijn blog: ruimtelijk gevoel. Is er een kinderwens of wil je een kantoor aan huis? Bepaal hoe je het huis in gaat delen en kijk of bepaalde ruimtes anders ingedeeld kunnen worden.


Bijvoorbeeld een muur eruit om een grote woonkamer te creëren, of openslaande deuren richting de tuin. Bij het indelen van de kamers houd je rekening met het lichtinval van buitenaf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts