maandag 31 oktober 2016

Boekjes bobbi

Boekjes bobbi

Accept cookies to view the content. Dat kan, want Kluitman komt met. Onderdeel van de serie Bobbi. Deze boeken heeft mijn dochter dubbel gekregen voor 3. Nieuw Ophalen of Verzenden.


Boekjes bobbi

Jojo woont in China en is vier jaar. Ze heeft ook de kleurplaten prachtig ingekleur die voorzien zijn van Chinese karakters. Voor 23:besteld is de volgende werkdag al in huis! Papa rent mee, want het is best lastig.


Bobbi - uitdeelboekjes (kartonboek). Om uit te delen als je jarig bent, of lekker allemaal zelf te houden! Een uitdeelboekje is een leuk alternatief voor de kindertraktatie. Dit doosje bevat vrolijke boekjes (per titel) om uit te delen of om lekker.


In de uitdeelboekjes staan prachtige afbeeldingen waarmee je de allerkleinsten op een originele manier kunt verrassen. Bekijk meer ideeën over Kinderboeken, Prentenboeken en Boeken. Bekijk het bord bobbi boekjes van ellesenjohn op Pinterest.


De stapel boekjes groeit –er verschenen ruim dertig delen– en elk deeltje kostte Maas zeker twee maanden. Geweldige boekjes om de woordenschat van jonge peuters uit te breiden. En ik kreeg dit leuke setje ansichtkaarten.


Mama, ik ben Ollie kwijt,en ik kan hem nergens vinden. Op dit moment zijn er leverbare titels. Leer de nieuwste looks, make-uptips en -technieken van Bobbi. Kijk, ik pak mijn koffer in. Mama brengt me straks naar oma.


En dat zijn de boekjes van Bobbi. En wat hij mee maakt zijn precies de dingen die passen bij de belevingswereld van kinderen. Boekjes rondom thema’s en seizoenen. Maar ook gebeurtenissen zoals naar school gaan en plassen op het potje.


Ingeborg en Monica schreven samen de boekjes over Bobbi. Sindsdien schrijf ik de boeken zelf. Op de vrolijke illustraties valt heel veel te zien en te ontdekken. De boekjes van bobbi zijn eigentijds en herkenbaar.


Kinder leesboeken goedkoop groothandel traktatie speelgoed bobbi boekjes 12x kopen kopen bij speelgoed-voordeel. Zou natuurlijk zomaar kunnen. De eerste voor wie ik die boekjes voorlas is inmiddels een jaar of 12. Ik was toen al fan van de boekjes. Ze lezen zo lekker voor met die korte regeltjes op rijm.


Boekjes bobbi

Formaat: ongeveer 1x 1cm. En ze lezen héél veel boekjes! Samen eten ze een broodje in de hut en ‘s avonds maken ze zelf pizza.


Denk aan zindelijk maken en wat er verandert als je een broertje of zusje krijgt. Ook de boekjes van Mega Mindy vind ik helemaal niets, maar met de filmpjes heb ik persoonlijk ook niet zoveel. Welk boek lees jij het liefst voor?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts