vrijdag 26 oktober 2018

Kattenpoep in tuin

Gutachten und fachärzrliche Beratung für Betroffene u Versicherte. Bespaar tot wel via kiesproduct. Zet een citroengeranium in de tuin en de katten blijven weg, ze hebben nl een hekel aan die geur. Hebben de kattenbezitters daar moeite mee, dan gewoon de kat binnen houden. Wij hebben een hond en een kat, de hond poept onder het uitlaten en wordt door ons meteen opgeruim waar de kat poept weet ik niet, maar onze tuin bevat zovel kattenpoep dat er vellen zijn die hier ook poepen.


Kattenpoep in tuin

Toevallig doet mijn vrouw de tuin dus ik vind het gescheten zo. De buurtkatten zoeken juist jouw tuin op om hun behoefte in te doen. Vervelend is het om bij het tuinieren steeds weer op kattenpoep te stuiten of te bemerken dat er weer planten zijn gesneuveld bij al het kattengegraaf.


Bovendien is het niet erg hygiënisch, wanneer je tussen de kattenpoep je tuin aan het opknappen bent. Zeker als de kat die het bewuste hoopje heeft achtergelaten nog niet eens van jou is ook! Tijd om je tuin voorgoed onaantrekkelijk te maken voor poepende katten! Ik zou de laag waar kattenpoep in zit ruim verwijderen, bij voorkeur alle grond die in contact met de kattenpoep is geweest. De grond is door de kattenpoep en urine waarschijnlijk erg zuur.


Daarnaast kan het schade aan je gezondheid toebrengen omdat in kattenpoep parasieten zitten die zeer lang in de grond kunnen overleven. Wel kun je voorkomen dat je tuin de kattenbak van de buurt wordt. Als kinderen de ontlasting aanraken is dat ongezond en zwangere vrouwen kunnen besmet worden met toxoplasmose, wat gevaarlijk is voor de baby in de buik. Wat te doen tegen kattenpoep in de tuin ? Sinds een paar maanden ben ik verhuisd van Amsterdam naar Zeeland. En dan heb ik het niet over kleine drolletjes, maar hele grote.


Mijn tuin is netjes afgerasterd en mijn katten blijven daarbinnen. In mijn eigen tuin poepen ze ook niet: dat doen ze binnen op de kattenbak. Ik zie niet in waarom ik dan kattenbelasting hoor te betalen.


Kattenpoep in tuin

Je moet je tuin sowieso bijhouden: dan kun je net zo goed met handschoentjes die poep eruit scheppen. Hoi allemaal, On onze tuin wordt heerlijk huisgehouden door een stel buurtkatten. Een grote kattenbak achter in mijn grindtuin Heeft iemand hier een.


Op internet lees ik dat je koffieprut in de tuin moet strooien op de plekken waar je niet wilt dat katten komen. En de prut bevat ook nog eens stoffen die goed zijn voor veel planten. Ik heb dit een aantal keren geprobeerd nadat er een kat in onze tuin heeft gegraven. Alle katten in de tuin weghouden met veel voordeel op beslist.


Ervaar het verschil met NuBuiten! Menigeen raakt gefrustreerd van hoopjes kattenpoep in de tuin of op het balkon. Nu kunnen katten daar vrij weinig aan doen. Zij moeten tenslotte hun behoefte ergens kwijt. Gelukkig zijn er veel katvriendelijke manieren om kattenpoep uit je tuin of van je balkon te weren.


Waarom moet ik mijn tuin tuin inrichten tegen katten. Laat gewoon de eigenaar er voor zorgen dat ze hun “huis”dier binnen houden of op hun eigen erf. Een katte eigenaar vertelde me ooit je moet een hek om je erf zetten dan houd je katten buiten. Omgekeerde wereld die eigenaren moeten een hek om hun erf zetten.


Kut beesten dat zijn het…. Vermijd kattenpoep in de tuin bij zwangerschap. Voor zwangere vrouwen is het een heel ander verhaal. De besmetting kan het ongeboren kind raken.


Let op bij het tuinieren en verschoon de kattenbak niet tijdens de zwangerschap. Dan loopt het kind een groter risico op oog of zenuwafwijkingen. Met een verjager kunt u ervoor zorgen dat de kat meteen de tuin verlaat als deze erin komt. Na verloop van tijd gaat de kat uw tuin vermijden.


Wij verkopen verjagers die op verschillende manieren werken zoals onhoorbare ultrasone geluiden, echte geluiden, water en flitslichten. Katten in uw tuin kunnen vervelend zijn. Omdat hier in de buurt heel veel katten rondlopen dacht ik in eerste instantie aan kattenpoep.


Als het dat geweest was, dan had ik geprobeerd om die katten uit te tuin te houden, omdat ik niet wil dat de tuin een grote kattenbak wordt. Maar gelukkig is dat niet nodig. Ik denk dat ik de hoopjes maar weer door de rest van de grond meng dan. Geen los zand in de tuin Zorg voor aangestampte aarde en bodembedekkers, want katten graven hun poep het liefst in.


Bedek losse aarde eventueel een poosje met kippengaas. Dat voelt naar aan de pootjes. Na enige tijd leren de poezen dat de tuin geen geschikte kattenbak is en kan het gaas weer weg.


Hoe je poepende katten uit je tuin weert. Met de komst van de lente begint ook de kattenergernis. Poeswerend perkgoed en ultrasoon geluid kunnen hierbij worden ingezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts